loading...
بلاگ دي ال|كاربردي ترين سايت دانلود|نرم افزار|آنتي ويروس|بازي|دانلود رايگان|هر آنچه از یک سایت انتظارش را دارید
admin بازدید : 48 2012/12/16 نظرات (0)

http://www.geardiary.com/wp-content/uploads/2009/05/spideroak-499x226.jpg

امروزه، برنامه های کاربردی بسیاری عرضه شده که به خوبی جوابگوی نیاز کاربرانی است که به دنبال ذخیره سازی آنلاین و پشتیبان گیری محلی داده ها می باشند. اگر شما نیز از این دسته کاربران هستید، ممکن است در استفاده از چیزی شبیه به Dropbox  راحت باشید و بی هیچ مشکلی نیاز خود را برطرف کنید، اما هنگامی که فایل های مهمی در خارج Dropbox دارید، و یا خیلی ساده نیاز به گزینه های بیشتری از امکانات ساده ای که Dropbox در اختیار شما می گذارد دارید، نرم افزار امروز ما یعنی SpiderOak با ویژگی کراس پلاتفرمی خود (سازگار با چند سیستم عامل مختلف) شما را ناامید نخواهد کرد!

admin بازدید : 41 2012/12/16 نظرات (0)

 

Windows-8

اگر از ویندوز xp خود خسته شده اید و میخواهید چهره جدیدی به ویندوز خود دهید و می خواهید محیط زیبای ویندوز جدید ۸ را نیز تجربه کنید می توانید با استفاده از پوسته ی Windows 8 Skin Pack محیط ویندوز XP را به ویندوز ۸ تبدیل کرده و از آن لذت ببرید.

admin بازدید : 42 2012/12/16 نظرات (0)

محبوب ترین نرم افزار پشتیبان گیری Norton Ghost v15

آخرین نسخه از برنامه نورتون گاست توسط کمپانی بزرگ سمانتک به بازار آمد ، این نرم افزار جهت گرفتن فایلهای پشتیبان ، و حفاظت از اطلاعات سیستم شما می باشد ، این برنامه علاوه بر گرفتن نسخه پشتیبان از فایلهای گوناگون صوتی و تصویری و… می تواند از سیستم عامل هم فایل پشتیبان تهیه کند تا در صورت از بین رفتن اطلاعات به هر دلیلی به یاری شما بشتابد.

admin بازدید : 47 2012/12/16 نظرات (0)

http://cdn.portableapps.com/NotepadppPortable_128.pngبرنامه Notepad++ 6.2.2 یک برنامه رایگان که می توانید با آن کدهای خود را ویرایش کنید و این برنامه جایگزینی بسیار مناسب  نود پد معمولی برای افراد حرفه ای و کسانی که یا برنامه نویسی های مختلف سرو کارداند می باشد  و اکثر زبان های دنیا را پشتبانی میکند. در کنار ویرایش قدرتمند این برنامه (Notepad++) میتواند برای نوشتن برنامه های C, C++, HTML, ASP, Java, Pascal, CSS  استفاده شود و حجم بسیار کم و اجرای سبکی نیز دارد و از رم و سی پی یو بسیار کمی استفاه میکند.

admin بازدید : 59 2012/12/16 نظرات (0)
OriginLab-OriginPro

OriginPro بسته ای قدرتمند و دارای امکانات کامل برای تجزیه و تحلیل داده های علمی است. در واقع Origin Pro ابزاری است که پردازش توابع ریاضی و آماری و همچنین رسم نمودارهای این توابع را به خوبی ابزارهای توسعه یافته در یک نرم افزار تخصصی ریاضیات و یا نرم افزار مصورسازی داده ها، انجام می دهد. Microlab Origin می تواند با بسته های نرم افزاری شناخته شده نظیر MathCAD و Mathematica به رقابت بپردازد. در این نرم افزار استاندارد موجود در بسیاری از آزمایشگاههای تحقیقاتی در نظر گرفته شده است. عملیات یکپارچه سازی در Origin Pro با سیستم های جمع آوری داده ها مانند LabView، DasyLab، LabWindows انجام می شود و این برنامه می تواند جایگزینی کامل برای عملکردها و قابلیت های EXCEL باشد.

admin بازدید : 45 2012/12/16 نظرات (0)

http://www.portablefreeware.com/screenshots/scrSmi39h.gif

پاک کردن فایلها برای همیشه پاک کردن فایلها برای همیشه ,Stone File Eraser v1.1.7

برنامه Stone File Eraser نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به پاکسازی کامل اطلاعات می باشند. به وسیله این نرم افزار می توان فایل های مختلف با فرمت های گوناگون را به صورت کامل از هارد دیسک به گونه ای پاکسازی نمود که دیگر قابلیت بازیابی فایل ها با برنامه های بازیابی اطلاعات نیز ممکن نیست. این نرم افزار با ویژگی تکه تکه نمودن اطلاعات و فایل ها مانع از بازیابی آن ها می شود.

admin بازدید : 55 2012/12/15 نظرات (0)

مدیریت فایل های فشرده با Winrar v4.0.1 X86 X64 FiNAL

برنامه (Winrar v4.0.1 ) نرم افزار مدیریت آرشیوهای فایلهای RAR برای سیستم عاملهای Win32, Linux, Mac می باشد که این امکان را برای شما فراهم می اورد تا بتوانید تا محتوای مورد نظر خودرا ۸ تا ۱۵ درصد بیشتر ازآنچه فایلهای زیپ می توانند، فشرده نمایید. WinRAR ابزار فشرده سازی قدرتمندی است با عملکردهای اضافی سازگارشده متنوع که به شما کمک می نماید تا آرشیوهای فشرده خود را سازماندهی نمایید.

admin بازدید : 34 2012/12/15 نظرات (0)

متحرك سازی تصاوير برای صفحه نمایش AquaSoft ScreenShow v4.5.05

انیمیشن کردن یا به حرکت درآوردن تصاویر امروزه استفاده های زیادی دارد ، در آلبوم های دیجیتال ، اسکرین سیورها ، فیلم ها ، اسلایدشو ها و بسیاری موارد دیگر که می توان با به حرکت در آوردن تصاویر در این موارد به هدف نهایی راحت تر دست پیدا کرد. AquaSoft ScreenShow نام ابزاریست که می توان با بهره گیری از آن به خواسته های خود در زمینه انیمیشن سازی ساده تصاویر دست پیدا کرد. این نرم افزار قدرتمند تقریبا تمامی امکانات لازم را کنار هم جمع کرده تا مبتدی ترین کاربران هم بتوانند تنها با چند کلیک ساده حتی اسکرین سیورهایی شخصی هم تهیه کرد.

admin بازدید : 39 2012/12/15 نظرات (0)

نسخه جدید دیکشنری قدرتمند بابیلون Babylon v8.1.0 16

در این که امروزه زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی در دنیا در تمامی کتاب ها و به طور کلی در همه جا به عنوان اولین انتخاب بعد از زبان رسمی هر کشور مطرح می شود و به این ترتیب نیاز به دانستن حداقل چندین کلمه از زبان های زنده دنیا همیشه امری حیاتی خواهد بود. برای دانستن و ترجمه کلمات همیشه نمی توان از دیکشنری های متداولی که میان افراد رواج دارد استفاده نمود، زیرا هم حجم زیادی دارند و هم این که برای هر زبان باید یک مترجم استفاده نمود.

admin بازدید : 48 2012/12/15 نظرات (0)

 

R-Wipe & Clean 9.5 build 1675 همیشه با استفاده از ویندوز و یا اینترنت رد پا های و گزارش های از عملکرد شما در سیستم باقی می ماند که به عنوان تاریخچه سیستم عمل میکند و گزارشی از عملکرد شما را ذخیره میکند . ولی شاید شما دوست نداشته باشید به غیر از خودتان کسی از آنها آگاهی یابد و یا به هر طریق از عملکرد شما آگاه شود ، برای اینکار باید تمامی این رد پا ها را حذف کرد ولی با یک بازیابی ساده می توان تمام آنها را باز گرداند ، ما به شما نرم افزاری را معرفی میکنیم که شما را از حذف و نابودی کامل و بدون بازگشت این رد پا ها مطمئن می کند . نرم افزار R-Wipe & Clean 9.4 یک برنامه کامل برای پاک کردن فایل های بی فایده که درون کامپیوتر به صورت پنهان نگه داری می شود . پاک کردن اطلاعات به صورت غیر قابل بازگشت از اطلاعاتی از شما که به صورت online و offline ثبت شده مثل temporary internet files, history, cookies, autocomplete forms and passwords, swap files, recently opened documents list, Explorer MRUs, temporary files,  و موارد دیگر که رد پای شما را در بیش از ۲۰۰ برنامه جانبی نگهداری میکند ، و باعث اشغال  فضای کامپیوتر می شوند . تمام فایل ها و پوشه ها ممکن است در لیست نابودی قرار گیرد که آنها را  به صورت جداگانه و یک به یک حذف میکند . نرم افزار R-Wipe & Cleanتمامی فایل ها را با اطمینان از غیر قابل بازیابی بودن نابود می کند . این برنامه از هر دو نوع فایل سیستم FAT و NTFS پشتیبانی می کند . تمامی حذف ها به صورت جداگانه و وظیفه تمیز کردن ها میتواند به صورت ترکیبی یا جداگانه به صورت یکباره یا چند مرحله ای در همان لحظه یا زمان معینی یا به صورت نامحسوس در پس زمینه سیستم انجام شود .

admin بازدید : 33 2012/12/15 نظرات (0)

بازیابی اطلاعات پاک شده , Recover My Files v3.9.8.6220

آخرین نسخه از این سری برنامه که خیلی از طراحان به آن اعتقاد صددرصد دارند. بازیابی اطلاعات از بین رفته از روی هارد کامپیوتر و دوربینهای دیجیتالی . حتما برای شما هم اتفاق افتاده که به طور تصادفی و یا طی یک حادثه اطلاعات با ارزشی رو از دست بدید. و تنها چیزی که در این موقع به نظرتان میرسد اینه که با مشت توی سر مونیتور بزنید اما!!! برنامه Recover My Files یکی از بهترین برنامه های بازیابی اطلاعات هست.این برنامه بیش از ۳۰۰ نوع فرمت فایل رو شناسیائی میکنه و قدرت بسیار خوبی برای بازیابی اطلاعات به طور قابل استفاده داره. این برنامه در تمامی فرمتهای فایلهای سیستمی مانند FAT 12, FAT 16, FAT 32 و NTFS پشتیبانی میشه .

درباره ما
دانلود رايگان با لينك مستقيم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    موافق افتتاح انجمن براي سايت هستيد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 1,101
  • بازدید کلی : 7,465
  • کدهای اختصاصی

    پشتیبانی